sâmbătă, 1 octombrie 2011

Animalele mele de companie

Mie îmi plac tare mult animalele, toate animalele, însă dintre acestea câteva sunt mai apropiate.  
Pufi este puiul de pisică a bunicii foarte îndrăgită de familie. Este foarte jucăuşă, alintată, cu urechi foarte ,,mari", ca un iepuraş. Este foarte curată, hrănită cu delicatese speciale pentru ea, dar e tot obraznică. Ea are şi program: toată ziua doarme, iar noaptea, de la ora 21:00 până la miezul nopţii se joacă non-stop.




(PUFI)









Papagalii mei - rasa peruş - sunt foarte caraghioşi şi frumoşi. Numele masculului este Riki, de culoare albastră, iar femela, Kiki, are culoarea corpului verde şi capul galben. În fiecare seară se sărută, se mângâie, vorbesc în şoaptă (în limba papagalilor). Se iubesc foarte mult şi ţin unul la altul.

(RIKI ŞI KIK I)







Honey, motanul meu, este cel mai drag animăluţ. El are blăniţa portocalie vărgată cu dungi galbene. Ochişorii lui sunt aurii şi blânzi, iar pernuţele de la lăbuţe sunt roz deschis.
Corpul lui este bine dezvoltat . E destul de grăsuţ. Stă afară, în grădina noastră şi face ,,plajă" când este soare. Miaună tot timpul când este în casă. Noi, locuind la parter, sare de pe gard direct la geamul de la bucătărie. Îi este mereu foame şi mereu ar mânca câte ceva bun.
Honey îmi este cel mai bun prieten-animăluţ al meu şi-l voi iubi mereu!





(Ochii lui Honey)


Şi, în sfârşit, peştii. Eu am câţiva peştişori mici, foarte frumoşi. Rasele lor sunt: Xifo, Moly, Guppi. Înoată veseli prin acvariul lor cel spaţios şi ornat cu plante acvatice. Companie au melci de apă. Ei se hrănesc cu purici de apă uscaţi şi cu viermişori.






Îmi iubesc mult animăluţele şi le voi îndrăgi toată viaţa! Le iubesc atât de mult încât îmi doresc să devin medic veterinar.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu